Su velosipedi və faydaları
05-01-2021 88

Su velosipedi və faydaları

Bəli, edə bilərsiniz! Heç bir problem yaşamadan suda velosipedə minmək tamamilə mümkündür. Aqua cycling əyləncəli bir fəaliyyət olması ilə bərabər, sağlamlığınız üçün son dərəcə faydalıdır. 

Xüsusilə, su üçün hazırlanmış velosipedlər 120 sm dərinliyindəki bir hovuzun  içində yan-yana yerləşdirilir. Beləliklə, bədənin üst qismi suyun xaricində, ayaqlar isə suyun içində qalır. 

Aralıqlar, sürət, güc və dincəlmə müddəti aqua cycling, spinning dərsinə oxşayan bir məşqdir. Seanslar təxminin 45 dəqiqə davam edir və pedal çevirməyə ritm qatmaq üçün əyləncəli bir musiqi iştirakçıları müşayiət edir. 

Üzmək və su aerobikası hələ də populyar məşqlərdir. Ancaq həqiqət budur ki, su velosipedi, fitness dünyasında gün keçdikcə daha çox izləyici qazanır. 

Bu əyləncəli məşq metodu hər yaş üçün uyğun və etibarlıdır. Bununla bərabər, hər iştirakçı istədiyi məşq yoğunluğunu seçə bilər. Başqa deyimlə, hər kəs öz tempində gedə bilər.

 

Aqua cycling-in faydaları

 

Əzələləri tonlayır

Velosipedə minmək ayaqları və ombanı tonlamaq üçün mükəmməl bir məşqdir. Bununla bərabər spinning, bədəninizin üst qismini - qarın, qollar, sinə kürək əzələlərinizi işlətmək üçün də yaxşıdır.

 

Gücü və koordinasiyanı artırır

Pedal çevirəndə əzələləriniz gücləndirirsiniz. Həmçinin, eyni zamanda əzələlərinizə birlikdə işləmək praktikası etdirərək koordinasiyanızı artırırsınız. Bu əhəmiyyətsiz görünə bilər, amma bir ayağınızı uzadarkən digər ayağınızı bükmək özü də bədəniniz üçün bir çətinlikdir.

 

Ürək-damar sağlamlığınızı inkişaf etdirir

Ürəyin daha çox qan vurması və ağciyərlərin bədənə daha sürətli oksigen verməsi lazım olduğu üçün aqua cycling əskiksiz bir kardio məşqidir. Bu dinamik siniflərin su altı mühiti bədənimizdən daha çoxunu etməyi istəyir. 

 

Oynaqlardakı təsiri azaldır

İnsanlar su idmanları ilə məşğul olmağa qərar vermək səbəblərindən biri də məşq etməyin oynaqlara tətbiq etdiyi təsirin suyun içində olanda daha az olmasıdır. Bununla bərabər su altında olanda o qədər də çox məşq edirmiş kimi hiss etməzsiniz. Nəticə etibarı ilə daha az yorğun hiss edirmiş kimi olacaqsınız.

 

Arıqlamağınıza kömək edir

45 dəqiqə suda pedal çevirmək məşqi etmək - şəxsə görə dəyişsə də, ortalama 450 kalori itirməyinizə kömək edə bilər. Yenə də aqua cycling arıqlamaq istəyənlər üçün ideal bir məşqdir.

 

Selülit görünüşünü azaltmağa kömək edir

Aqua cycling ilə ayaqlarınızdakı qan dövranını xəbərdar edirsiniz və bədəninizin alt qismini yoğun bir şəkildə hərəkət etdirirsiniz. Nəticə etibarı ilə velosipedə minmək, selülitlə və ya ayaqlardakı sallanmalarla mübarizə aparmaq üçün mükəmməldir.

 

Stressi azaltmağa kömək edir

Su ilə təmas halında olmaq onsuz da xoşbəxt hiss etməyiniz və problemlərinizi unutmağınız üçün kifayət qədər yetərli səbəbdir.

Bu üstünlüyü məşqin bütün faydalarının yanına əlavə etsəniz, aqua cycling-in bir çox insan üçün stress atmaq fəaliyyəti olduğunu anlamaq asandır.

 

Aqua cycling insanlar arasında əlaqə yaradır

Aqua cycling duyğusal səviyyədə bir çox faydası olan qrup fəaliyyətidir. Dostlaşmağınızı, digər insanlarla əlaqə qurmağınıza, tanımadığınız insanlarla danışmağınızı təmin edər.

 

Bu yeni məşqi sınamaqdan çəkinməyin və bir aqua cycling seansından zövq alın. Nəticələri görməyə başlayanda suda pedal çevirmək, sevimli məşqiniz olacaq.

Endirim və kampaniyalardan xəbərdar olmaq üçün abunə olun.

Agentlər onlayndır
Chat agent
Chat agent
Salam, sizə necə kömək edə bilərik?