Under Armour 25 sentyabr 1996-cı ildə Merilend Universitetinin futbol komandasının keçmiş xüsusi komandalarının kapitanı olan 24 yaşlı Kevin Plank tərəfindən təsis edilib.
1996-cı ildən bəri Under Armour Loqotipi və markası geniş çeşiddə idman geyimləri istehsal edir və qısa zamanda Nike və Adidas kimi nəhənglərə rəqib ola bilən şirkətə çevrilir.
1996-cı ildən etibarən idman geyimləri şirkəti genişlənməyə davam edir.
1996-cı ilin sonunda Under Armour 500 Under Armour HeatGear köynəyi sataraq şirkətə 17.000 dollar qazandırdı.
1997-ci ildə Under Armour, hər biri xüsusi ehtiyaclar nəzərə alınmaqla hazırlanmış bir neçə yeni geyim xətti ilə çıxdı.
1997-ci ilin sonuna qədər 7500-dən çox Under Armour məhsulları satıldı.
1997: On iki kollec futbol komandası və on Milli Futbol Liqası (NFL) komandası Under Armour geyimləri geyinməyə başlayır.
1997-ci ildə Plankın sifarişləri üçün 100.000 dollar var idi və Ohayoda köynək tikmək üçün fabrik tapdı.
1998: Under Armour, Warner Bros. filminin Any Given Sunday üçün qarderob və geyim təminatçısı olan Sports Robe ilə müqavilə bağlayır.
Under Armour-un ilk televiziya reklamı (ilk çap reklamı 1999-cu ildə çıxdı) Avqust ayında Plankın almamaterası, Merilend Universiteti və əfsanəvi Notr Dam arasında kollec futbolunun Kickoff Classic yarışması zamanı yayımlandı.
UA brendi 1999-cu ildən sonra sürətli böyümə yaşadı, çünki o, Warner Brothers filmlərində, məsələn Any Given Sunday və The Replacements-da nümayiş etdirilmişdir.
1999: Firma Eastbay kataloqları ilə müqavilə bağlayır və başqa bir futbol mövzulu film, The Replacements üçün geyim təchiz edir.
2000: Under Armour milli çap reklamına başlayır və XFL futbol liqası üçün geyim təmin edir.
Under Armour 2001-ci ilin sonlarında bir neçə mənbədən təriflər qazandı, o cümlədən İdman Malları Biznesindən İlin Geyim Təchizatçısı adına layiq görüldü və ölkənin ən böyük idman malları zənciri olan Sports Authority tərəfindən ən yaxşı yeni məhsul buraxılışı üçün Viktor Mükafatı.
Under Armour 2001-ci ili 25 milyon dollardan çox satış və 59 işçi ilə başa vurdu.
2002-ci ildə Under Armour, böyük uğurunu kişi idmançılarla təkrarlamaq ümidi ilə qadın geyim xəttini sınaqdan keçirməyə başladı.
2003-cü ilə qədər Under Armour üçün satışların 110 milyon dolları keçəcəyi gözlənilirdi və şayiələr yayıldı ki, şirkət satın alma hədəfinə çevrildi.
2003: Women's Performance Gear məhsul xətti pərakəndə satış nöqtələrində və şirkətin internet saytında rəsmi olaraq satışa çıxarıldı.
Under Armour 2004-cü ildən MLB-nin forma təminatçısı olan Majestic-i əvəz edəcək.
Elə həmin il şirkət "Bu evi qoruyun" şüarını əsas götürən ilk televiziya reklamını təqdim etdi. Şirkət 2005-ci ilin noyabrında NASDAQ-da 153 milyon dollar kapital cəlb edərək IPO etdi.