social icons

SIX VƏ QISA MƏŞQLƏRİN FAYDALARI

$blog->name

Sıx və qısa məşqlər hər kəs üçün faydalıdır, lakin zaman problemi olan şəxslər üçün bu daha əlverişlidir.

HİİT kimi də tanınan bu məşq növləri məşq əsnasında vaxtınızdan maksimum şəkildə səmərəli istifadə etməyinizə kömək edir. Bu cür məşqlər uzun müddətli orta ağırlıqda məşq edənlərlə eyni nəticəni göstərməyinizə kömək edir.

Bu rejimlər bədəni 30 saniyəlik qısa məşqlərlə sıx bir şəkildə işlədir. Yavaş – yavaş sıxlıq 40 – 45 saniyələrə qədər artırılır. Və daha sonra 35 saniyəyə salaraq sıx məşq davam edir. Bu tip məşq rejimi 20 dəqiqədən çox davam etmir.

Bəs bu məşqlərin faydaları nələrdir?

Vaxt bəhanəsi yoxdur. Bu tip məşqlər vaxtı az olan insanlar üçün mükəmməldir. Gün ərzində sadəcə 20 dəqiqəlik məşqlə istədiyiniz nəticəyə çatırsız.

Daha çox kalori yandırmaq. Sıx məşqlərdə yağ və kalori yandırmaq normaldan daha sürətli baş verir. Çünki bədən 20 dəqiqə boyunca aralıqsız işləyir. Bu isə ondan kifayət qədər güc və enerji tələb edir. Və beləliklə daha sürətli kalori itirirsiz.

Çəki itirirsiniz, əzələ yox. Arıqlamaq üçün hər hansı məşqə başlayanda əzələ çəkisi də itiririk, amma 20 dəqiqəlik qısa idmanlarda itirdiyiniz sadəcə artıq çəkiniz olur. Buna səbəb 20 dəqiqəlik qısa bir məşqdə əzələ kütlənizi itirəcək qədər vaxtınızın olmamasıdır.

Oksigen dövranını sürətləndirir. Aralıqsız məşq ürək-damar sisteminizi yaxşılaşdırır. Və ürək damarlarla daha sürətli qan vura bilir. Qanla birlikdə oksigen də bütün bədənə rahat yayıla bilir.

Bu tip məşqlər vaxtı az olanlar və arıqlayıb daha sürətli nəticə görmək istəyənlər üçün idealdır. Həmçinin, əzələ kütləsini itirməkdən ehtiyat edənlər də bu məşq rejimlərindən faydalana bilərlər.


1 ay əvvəl 106