social icons

SHIDOKAN: BƏDƏN VƏ ZEHİN ÜÇÜN FAYDALI DÖYÜŞ NÖVÜ

$blog->name

Karate idmanında Shidokan kimi bir çox alt təbəqə müdafiə sistemləri ilə qarşılaşa bilərsiniz. Shidokan hər hansı zireh istifadə etmədən, istənilən yaşda məşğul ola biləcəyiniz döyüş növüdür.

Ümumiləşdirmək doğru olmasa da, əsasən, döyüş növlərinin həm bədən, həm də zehin üçüm çox faydalı olduğu düşünülür.

Shorin-ryu Shidokan Karatenin ana texnikalarından biridir. Bu idman növünün əsasını Katsuya Miyaha adlanan şəxs Yaponiyanın Okinava adasında qoymuşdur.  Əsasən 1980-ci illərdə Yoshiji Soena tərəfindən formalaşdırılan Shidokan ilə qarışdırılır.

Ənənəvi Shidokanın başlanğıcı 1948-ci ildə Miyahiranın Okinavada ilk cüdo məktəbi açmasına dayanır. Qədim yapon samuray texnikalarına əsaslansa da, həmin dövrlərdə əhaliyə silah istifadəsi qadağan edildiyindən hərəkətlər sistemi silahsız müdafiə üçün hazırlanmışdır. Shidokan karate kökünə əsaslanır və “boş əllərin yolu” mənasına gəlir. Bu idman növü hərəkət texnikalarına görə silahsız insanları silahlılar qədər güclü qılmağı bacarır.

Günümüzdə karatenin bilinən və istifadə olunan ən yayğın tərzi Shidokandır. Təkcə Okinavada Shidokan ilə məşğul ola biləcəyiniz 25 zal var. Hətta beynəlxalq arenada fərqli yarışları da keçirilir.

Shidokan ilə məşğul ola biləcəyiniz ölkələr: Argentina, ABŞ, Almaniya, İsveçrə, Yunanıstan, Hollandiya, Braziliya, Kanada, Fransa, Avstraliya, İsrail, Rusiya və İtaliyadır.

Shidokanda edilən kata cüdo tərzinə görə fərqlilik göstərsə də, əsas karate tərzləri də var. Bunlar; Kihon, Pinan, Naihanhci, Kusanku, Teisho, Chinto və s.dir.

Shidokan hər hansı silah istifadə edilmədən özünümüdafiə növüdür. Shidokanla məşğul olanlara düşmənin qarşındakı deyil, içindəki olduğu öyrədilir. Və insan öz daxilindəki pisliklərlə mübarizə aparmağı bacarır. Daha sakit və təmkinli xarakterə sahib olurlar.

Təbii ki, unutmaq lazım deyil ki, Shidokan həmçinin, müdafiə mexanizmidir. Bu idman istənilən insanın, yaş, cins fərq olmadan məşğul olub, öyrənə biləcəyi müdafiə hərəkətləridir.

Shidokanın bir çox faydası var və erkən yaşlarda başlanılması tövsiyə edilir. Lakin idman rejiminizə əlavə etmək üçün heç vaxt gec deyil.


1 həftə əvvəl 24