social icons

Məşq maskası

$blog->name

Çoxumuz ilk dəfədir ki belə bir şey haqqında eşidir və ya görürük. Lakin bir müddət olar ki, bu maskaların istehsalına başlanılmasından əlavə aktual istifadə olunan bir idman avadanlığı hesab olunur. Amma çoxumuzun ağlında bəzi suallar formalaşır. İdman maskası nədir? Nə işə yarayır? Nə kimi faydaları vardır? Bəs bizə ziyanı var mı? Onu nə zaman istifadə eləməliyik? İstifadə qaydası necədir?

Maskaları ümumi şəkildə belə iki qrupa bölmək mümkündür:           

     1.Qaz əleyhinə maskalar;

     2.İdman üçün  maskalar.

   məşq maskasıMəşq maskalarının quruluşu. Məşq maskası xüsusi klapanların üzərində yerləşdiyi respiratora oxşayır. Onun altı giriş klapanı (ikisi maska üzərində, dördü kənar), bir çıxış klapanı (maskanın mərkəzində yerləşir) mövcuddur. Respirator, başı möhkəm örtən və arxaya velcro ilə sabitlənmiş geniş qayışlarla üzə möhkəm yapışdırılmışdır. Maska sintetik materialdan hazırlanmalıdır(poliester, neopren, elastan və s.). Məşq maskası qaz maskasına çox oxşayıb onun demək olar ki eynisi olsa belə qaz maskasından funksiyasına görə çox fərqlidir. Qaz maskasından fərqli olaraq zəhərli qazlardan bizi qoruyur. Düzgün şəkildə tənəffüs etməyimizə kömək edir.

Məşq maskasının istifadə qaydası. Maskanı sakit şəkildə istifadə eləməliyik, tez hərəkətli idman növlərində yox. Təlim maskası bir növ yoqa vəziyyəti yaradır. Sakitliyi, tarazlığı qoruyub saxlamağımıza kömək edir. Sual yarana bilər ki,  reklamlarda məşq maskasından sürətli idmanla məşğul olan şəxslərin video çarxları bizə nümayiş olunur. O zaman bu necə mümkündür.

Təbii ki, ixtisaslaşmış, mükəmməl şəkildə idmanla məşğul olan adamla adi gündəlik idman edən adamı eyni hesab etmək olmaz. Əsl idmançılara ziyanı olmasada bizə o şəkildə maskadan istifadə etmək ziyan verə bilər. Təbii ki, öncə məlumat toplayıb sonra qərar verib istifadə etmək lazımdır. Əgər mütəmadi olaraq istifadə ediriksə diqqəti yenə də əldən verməməliyik.

Məşq maskasının məşq prosesindəki üstünlük və faydaları:

  1. Atletin nəfəs alması zamanı valve üst-üstə düşür;
  2. Hava məhdud zaman, ağciyər ölçüsü genişləndirilir (normal təlim zamanı daha çox oksigen əldə edə bilərsiniz);
  3. Öz oksigenini bütün əzələlərə ötürən qan axını artırır;
  4. Diafraqma güclənir;
  5. Əzələ və beyin fəaliyyəti artır;
  6. Tənəffüs sistemində "ölü zona" kimi bir şey var: tənəffüs sisteminin bütün hüceyrələri tənəffüsdə iştirak etmir. Maska istifadə edərkən bədən stres vəziyyətinə düşür və tədricən bu stresə alışır, uyğunlaşır. Daha çox hüceyrə tənəffüs prosesinə bağlıdır, əvvəllər hərəkətsiz olanlar işə başlayır;
  7. Məşq maskası hava müqaviməti yaradır. İdman zamanı giriş qapaqları hava axınını məhdudlaşdırır, buna görə gərginliklə nəfəs almalı olacağıq. Tənəffüs klapanları dayaz və sürətli nəfəs almağa imkan vermir (bu hal ekshalasiya adlanır).

Hansı hallarda istifadə olunması məqsədəuyğundur:

  • Motosiklet, skuter, roller və velosiped sürmək üçün;
  • Çalışmaq üçün;
  • Gəzinti etmək  üçün;
  • Bir atışla vurmaq üçün;
  • Boks zamanı;
  • Güləş və fitneslə məşğul olduğumuz zaman və s.
  •  

Məşq maskasının mövcud olan zərərləri.

Əslində maskanın ziyanı yoxdur. Sadəcə daha az oksigenlə məşq etdiyimiz üçün bizə çətin gəlir. Öz qərarımızla bu maskadan istifadə edə bilərik, lakin həkimimizlə məsləhətləşməyimiz daha düzgün olar. Əgər düzgün şəkildə istifadə etməsək ciddi fəsadlar doğura bilər. Hətta nəticə ölümlə də bitə bilər. Bronxial astma olanlara risk törədir. Amma düzgün istifadə nəticəsində xəstəliklərə kömək belə edir.


7 ay əvvəl 434